Contactează-ne (LU-VI 11:00-17:00)
Este simplu.
Retururi - (Vă rugăm să citiți instrucțiunile de la început până la sfârșit)
Nu-ți place articolul comandat? nu se potriveste? Nu trebuie să vă faceți griji, se întâmplă astfel de lucruri. Ne-o puteți trimite înapoi în 14 zile și vă vom rambursa banii.
POLITICA DE RETURNARE
Bunurile trebuie returnate în termen de 14 zile de la primire.
Bunurile trebuie să fie nepurtate și revândute.
Marfa trebuie ambalata in ambalajul original, care nu trebuie devalorizat. (De exemplu, prin lipirea cu bandă adezivă în scopuri de transport)
În caz de deteriorare a mărfurilor sau a ambalajului, clientul este responsabil pentru o reducere a prețului de achiziție cu cel puțin 10%. Bunurile nu pot fi deteriorate, devalorizate sau murdare în niciun fel.
Reveniți pas cu pas
Puneți formularul de retur împreună cu marfa nepurtată în ambalajul original (cutie de pantofi, folie). Puteți găsi factura în detaliile comenzii din e-mail.
Înfășurați articolul sau cutia de pantofi în folie, hârtie, pungă de plastic sau o cutie mai mare. Vă rugăm să nu lipiți cu bandă adezivă peste cutia originală de pantofi.
Nu avem o etichetă de retur și trebuie să expediați expedierea pe cheltuiala dvs.
În cazul în care trimiteți coletul depinde de dvs., sunt disponibile 2 adrese de retur.
Adresa noastră de domiciliu:
(Adresă pentru livrare directă la depozitul nostru principal)
Partenerii noștri logistici din țara dumneavoastră, unde puteți trimite și colete:
Atunci când trimiteți expedierea către partenerul nostru logistic din țara dvs., returul este prelungit cu 15-25 de zile până când coletul ajunge la adresa noastră principală din Slovacia și începe procesul de rambursare.Adresele de retur sunt doar depozite temporare și coletele nu sunt procesate acolo, dar numai la Bratislava trimis la depozitul nostru principal. Doar atunci când primim returul în Bratislava va fi procesat de SHOES INDUSTRIES.
Când coletul este livrat la adresa noastră principală Bratislava - Slovacia, veți primi un e-mail de informare cu starea: marfa a fost primită, trimitem bani. Rambursările din acest e-mail au un termen limită de 14 zile. De la primul e-mail, veți primi un alt e-mail care vă informează că banii au fost rambursați în cel mult 14 zile lucrătoare și îi veți primi în termen de 3 zile lucrătoare conform băncii dumneavoastră sau PayPal.
Notă - Notă importantă
Vă rugăm să păstrați chitanța de la oficiul poștal (o copie este suficientă). În cazul în care nu primim returul, putem începe procesul de reclamație pe baza chitanței.
Vă rugăm să nu aduceți personal returnarea la depozit.
Rambursarea se va face în termen de 14 zile de la primirea returului la depozitul central - Bratislava Slovacia
În cazul în care bunurile sau ambalajele sunt deteriorate, clientul este responsabil pentru o reducere a prețului de achiziție cu cel puțin 10%.
Sfatul nostru
Păstrați confirmarea de expediere de la oficiul poștal (chitanță cu număr de urmărire) după expediere în cazul în care coletul nu ajunge la noi. Dacă transportul este pierdut, nu putem face o reclamație fără confirmarea expedierii. Vă rugăm să rețineți că procesul de returnare durează de obicei 25 de zile. Deci, nu trebuie să vă faceți griji dacă nu se întâmplă nimic timp de câteva zile, iar serviciul nostru pentru clienți nu poate accelera lucrurile dacă faceți întrebări în aceste 25 de zile. Cu toate acestea, dacă procesul de returnare durează mai mult de 25 de zile, puteți contacta serviciul nostru pentru clienți. Vă mulțumesc foarte mult pentru intelegere. În cazul în care coletul este pierdut sau devalorizat în timpul transportului, puteți să vă reclamați coletul la oficiul poștal cu bonul de livrare și să vă primiți banii înapoi.
Livrarea de către partenerul nostru logistic la adresa noastră principală durează până la 25 de zile (aprox.)
Stimate client, trebuie să înțelegeți că nu suntem responsabili pentru returnarea mărfurilor, așa că trebuie să suportați costurile de transport pentru retur.
Dacă aveți întrebări, vă rugăm să consultați secțiunea „Contact - Suport clienți”. Dacă nu puteți găsi un răspuns la întrebarea dvs., vă rugăm să nu ezitați să ne contactați la adresa noastră de e-mail: info@shoesindustries.com