Contactează-ne (LU-VI 11:00-17:00)
Produsul pe care l-ați comandat este probabil pe drumul de la depozit, data preconizată de livrare și expediere poate fi găsită în detaliile comenzii dvs.
Sistemul trimite e-mailuri automate despre comanda dumneavoastră, dacă introduceți adresa de e-mail corectă atunci când creați o comandă, este necesar, de asemenea, să verificați folderul de spam din adresa dumneavoastră de e-mail sau folderul „Automatic".
Da, este posibil să editați comanda dacă comanda nu a fost încă trimisă.
Pentru a schimba produsele din comandă, vă rugăm să ne contactați prin e-mail.
Comanda poate fi anulată dacă nu a fost trimisă, puteți anula comanda dumneavoastră. în detaliile comenzii dumneavoastre. sau ne puteți scrie un e-mail și noi vă vom anula comanda.
În acest moment, din cauza situației pandemice, nu oferim preloarea personală a coletului la noi.
Contactați-ne și vom examina situația și vom rezolva această problemă cât mai curând posibil.
Unul dintre cele mai frecvente motive pentru această situație este un nume de conectare introdus incorect (adresa de e-mail) sau o parolă. Dacă v-ați uitat parola - faceți clic pe linkul „Ați uitat parola?” De pe pagina de autentificare. Noua parolă generată va fi trimisă la adresa de e-mail furnizată în timpul înregistrării. Dacă nu vă puteți conecta în ciuda noii parole, vă rugăm să ne contactați și vă vom ajuta cu plăcere :)
Consultantul nu poate crea o comandă în numele clientului.
Numărul contului bancar este necesar numai pentru plata prin transfer în cont, caz în care veți primi toate detaliile de plată necesare prin e-mail împreună cu confirmarea comenzii.
Desigur, este posibil, vă rugăm să contactați centrul nostru de clienți cu această solicitare.
Toate datele dumneavoastre sunt stocate într-o bază de date securizată și nu le furnizăm terților, cu excepția operatorilor de transport și a necesităților pentru livrarea mărfurilor.
Nu te-au ajutat răspunsurile noastre?